Lacrimile te ajuta sa te vindeci mai repede

Iti deschide partea vulnerabila
„Fara lacrimile scriitorului, fara lacrimi cititorului. Nici o surpriza pentru scriitor, nici o surpriza pentru cititor. ”

– Robert Frost

In acest citat, renumitul poet Robert Frost (autorul „The Road Not Taken”) se refera mai ales la arta povestirii, dar mesajul sau identifica in mod adecvat modul in care plansul te poate face sa te conectezi mai mult cu anumiti indivizi.

Asta nu inseamna ca ar trebui sa plangeti in metrou in fiecare zi dupa munca, dar daca circumstantele sunt corecte, nu ar trebui sa fie rau sa varsati cateva lacrimi in fata unui prieten. Mai des, persoana respectiva va aprecia ca v-ati deschis intr-un mod atat de cinstit.

Unul dintre cele mai dificile aspecte ale construirii unei prietenii este exfolierea straturilor cuiva pentru a ajunge la miezul sau. Plansul este adesea (si gresit) vazut ca un semn al slabiciunii, dar a te face vulnerabil demonstreaza o adevarata forta a caracterului.

Dupa cum am mentionat anterior despre fericire, este important sa treci peste mandria ta. Amintiti-va ca daca alti oameni plang in fata voastra sau daca va simtiti jenat pentru ca plangeti in fata altcuiva. Nu regretati, lasati doar lacrimile sa curga.

Lacrimile ajuta procesul indurerat
„Nu-ti este rusine sa plangi; Are dreptul sa ma mahnesc. Lacrimile sunt numai apa, iar florile, copacii si fructele nu pot creste fara apa. Dar trebuie sa existe si lumina soarelui. O inima ranita se va vindeca in timp, iar atunci cand se va intampla, memoria si dragostea celor pierduti sunt sigilate in interior pentru a ne mangaia. ”

– Brian Jacques, Taggerung

Oricat de important este sa fiti motivati cand va simtiti deprimat, moartea unei persoane dragi sau o pierdere majora de orice fel necesita adesea ceva denumit uneori „perioada de zapada”.

Fiecare are nevoie de timp pentru a-si prelucra sentimentele, poate cu ajutorul unor lucruri precum o cada mare de inghetata si un film preferat. De obicei, durerea unei pierderi implica si un strigat bun, lung.

Pentru fiecare din cele cinci etape de durere propuse initial de psihiatra Elisabeth Kubler-Ross in cartea din 1969 despre moarte si moarte (negare, furie, negociere, depresie si acceptare), plansul este, probabil, o componenta cheie. Fiecare pas poate implica lacrimi in timpul drumului spre recuperare.