Meditatia si yoga pentru singuratate

Medita
Meditatia ne invata cum sa gasim un spatiu de liniste in interiorul sinelui nostru. O simpla liniste si acceptare.

Nu ne dam seama de povara grea si de impactul gandurilor si auto-judecatilor noastre pana nu vom avea un moment de liniste interioara. In liniste, putem intelege povara pe care am purtat-o, deoarece, prin contrast, nu exista.

De-a lungul anilor in care am predat meditatia, unul dintre cuvintele pe care le-am observat ca oamenii se exprima adesea atunci cand incep o practica consecventa a meditatiei este „usurarea”. O scutire de povara pe care nu si-au dat seama ca o purtau.

Relieful linistit aduce o deschidere in inima si un sentiment de conexiune. Dar amintiti-va, este nevoie de practica (precum invatarea oricarei alte abilitati).

Yoga blanda
Intotdeauna am preferat pozitia foarte lenta si atenta a posturilor Ne permite sa ne aducem constiinta in corpul nostru prin faptul ca suntem prezenti la senzatiile noastre fizice. Amintiti-va, singuratatea este un sentiment cu propriile sale senzatii.

Adesea cand experimentam emotii intense ne deconectam de corpul nostru, pentru ca devenim prinsi in gandurile noastre (alimentate de emotii), ceea ce amplifica totul. Reconectarea la corpul nostru ne ajuta sa ne ancorem in sentiment – si este sentimentul care va ajuta la incetinirea gandirii (si la rasturnare).

Conectarea corpului nostru prin sentimentul (nu gandirea lui sau judecarea lui) ne ajuta sa ne mutam intr-un loc de acceptare.