Metode de reconectare

3. Exerseaza viata recunoscatoare.
Mintile noastre sunt partinitoare spre negativitate si suntem concentrati in mod obisnuit pe probleme, acordandu-le mult mai multa atentie decat este necesar, inducand anxietate in acest proces. Daca este lasat necontrolat, acest lucru poate fi un spin negativ in zilele noastre, pastrandu-ne intr-o permanenta stare de stres si ingrijorare cronica. Vestea buna este ca aceasta partinire nu este pusa in practica. Putem sa o schimbam prin a ne atrage atentia asupra lucrurilor pozitive, a celor mici care ne starnesc ziua si sa le aducem inapoi, momente pe care am dori sa le ratam in mijlocul stresului si coplesirii noastre.

Recunostinta inseamna a fi si a sarbatori prezentul, dar trebuie sa fii sincer si constient de gandurile, sentimentele si emotiile tale. Cand incetiniti sa faceti acest lucru, incepeti sa includeti totul in viata voastra, binele si raul, ascensiunile si coborasurile, In timp, o practica de recunostinta va poate schimba perspectiva asupra vietii. Iti dai seama ca exista atata frumusete si bucurie in ea, in ciuda tuturor dificultatilor. Sunt un mare fan al pastrarii unei recunostinte a jurnalului. De fapt, asa a inceput propria mea calatorie de vindecare. Recunostinta era ca un medicament pentru mintea mea nelinistita.

 

Cu cat petreci mai mult timp reflectand inapoi la lucrurile pe care le obtii in fiecare zi, cu atat vei petrece mai mult timp pastrand in viata acele conexiuni care iti dau senzatia de calm, pace si minune. Acest lucru va va antrena mintea pentru a va concentra asupra binelui si va va feri de frica.

4. Reconecteaza-te cu tine insuti.
O mare parte din ceea ce mi-a alimentat anxietatea este sentimentul de a fi pierdut intr-o mare de misiuni, responsabilitati de munca si obligatii familiale. Mereu in mers, nu am vrut niciodata sa stiu ce vreau, ce voiam sau ce aveam nevoie intr-un moment dat.

Am crescut sa fiu de ajutor si sa anticipam nevoile altora – asa cum cer sistemele noastre patriarhale – am pierdut legatura cu propriile dorinte si cu sinele meu principal. Schimbarea poate fi grea mai ales daca nu avem un sentiment puternic de sine. De aceea, este important sa va reconectati cu esenta voastra profunda, fie prin jurnalizare, meditatie, joc sau terapie. Am vrut sa ma reconectez cu sinele meu interior.

Tinerea unui jurnal ne permite sa construim o relatie intima cu noi insine si sa ne conectam cu lumea noastra interioara intr-un mod autentic. Ne aprofundam treptat intelegerea despre noi insine si experienta noastra cu nevoile noastre profunde, dorintele, temerile si obiectivele. Prin jurnalizare, ne putem reconecta cu puterea noastra interioara si curajul de a ne depasi obstacolele, de a ne intari rezistenta si de a ne reinnoi puterea asupra modului in care traim si reactionam la viata.

De exemplu, mi-am oferit compasiune cand am esuat sau m-am simtit ranit, in loc ca pur si simplu sa imping prin disconfort si sa-mi reprim painea. Am scris in jurnalul meu despre lucruri care ma deranjau sau ma confundau in loc sa-l umplu. Am facut pauze inainte sa ma coplesesc. Ador cititul, dansul, desenul, baile cu bule. Acest lucru a fost ca auto-parenting si a fost vorba despre a hrani si a iubi, ceva ce am simtit ca lipseste in propria mea copilarie. Si mi-a dat forta si motivatia sa ma manifest atunci cand lucrurile au devenit greu. Este imputernicit sa continui si sa-mi imbunatatesc capacitatea de a face schimbari durabile in domenii care conteaza cel mai mult pentru mine.