Exemple de obiceiuri sanatoase

1. Pregatiti timp pentru liniste si flux.
Pentru a contracara ritmul nostru de viata incredibil de rapid, trebuie sa avem grija de noi insine si trebuie sa mergem la munca.

Zilele noastre sunt pline de zgomot si evenimente care necesita atentia noastra constanta. Prin urmare, suntem in natura unui timp, a naturii si a creativitatii, timp pentru lucruri pe care noi le hranim si le reamplificam. Ma reconectez cu linistea si curg prin yoga, arta si natura. Indiferent daca tin o poza, am desenat sau merg prin padure, gasesc linistea si ritmul incetinitor. Uit de toate necazurile mele si gasesc fericire in senzatiile pe care ajung sa le experimentez: sunetele, mirosurile, frumusetea din jurul meu.

Este ca si cum existenta mea inca mai exista, minune sau creatie. Este incredibil de plina de satisfactie si relaxare. Creati ritualuri zilnice care incetinesc intentionat si va indreapta atentia spre interior. Incorporati acele momente in rutina de auto-ingrijire. Deconectati-va de oboseala si oferiti-va luxul singuratatii si al linistii.

Planificati-va singuri in fiecare zi, daca este doar timp de cincisprezece minute si pastrati acest obicei pana va obisnuiti si va intra in mana.

2. Fii prieten cu mintea ta.
Ne petrecem cea mai mare parte a zilei pe pilot automat si asta prin design. In acelasi timp, daca nu acordam atentie unde se duce mintea noastra si ceea ce face, permitem doar gandurilor si comportamentelor obisnuite sa ne duca viata, in bine.

Eram destul de ignorat de ceea ce se intampla in capul meu. Aceasta lipsa de constientizare profunda de sine a instrainat si a afectat fiecare aspect al vietii mele, in special relatiile mele. De exemplu, fara sa fi invatat niciodata cum sa gestionez conflictul in mod constructiv, as fi reactionat fara ganduri din cauza durerii si rusinii.

In cele din urma, mi-am dat seama ca a trai intr-o stare perpetua de a-ti face griji pentru viitor, in timp ce ceea ce s-a intamplat in trecut era autodistructiv si daunator pentru ceilalti. A trai in capul meu imi perpetueaza propria anxietate si imi distrug incet viata. Deci, voi putea incerca sa fac lucrurile mai usoare.

Mindfulness a adus claritate si convingeri si tipare inconstiente la suprafata. Am vazut crescand in jurul furiei cronice, haosului si multa rusine, frica si neincredere. Si asta este linistit responsabil de viata mea – pana acum!