Despre problemele mele cu anxietatea

Exista atat de mult zgomot si coplesire in aceste zile, incat este aproape imposibil sa nu simtiti anxietatea criptand in mod regulat. Cu angajamente, programari si obligatii care nu par sa se termine niciodata, suntem o natiune coplesita de cronicizare si coplesita. Facem o treaba buna, ruland pe pilot automat. In mijlocul zgomotului si al cerintelor mintii noastre sunt imprastiate, intr-o permanenta stare de gandire, planificare, regret si ingrijorare. De aici anxietatea – un raspuns normal, luand in considerare modul in care petrecem in corpul nostru, intemeiat, conectat si in continuare.

M-am luptat cu anxietatea de mult timp. Natura mea sensibila si copilaria dura m-au modelat fara indoiala. Frica si anxietatea cronica se manifesta ca perfectionism, placere pentru oameni si rusine perpetua. Nu am simtit ca apartin familiei, prietenilor sau lumii mele. Am invatat sa ma tratez la fel de rau ca si altii. Am fost cel mai prost critic si abuzatorul meu. Ma simteam rupta, incapabil sa navighez pe aceste sentimente uriase de teama si rusine. Inconjurat de negativitate, agresivitate si haos, mi-am inchis inima si m-am deconectat de mine.

Maternitatea m-a crapat inapoi cu o forta pentru care nu eram pregatita. Am fost lipsit de un copil, dar am fost lipsit de un copil, dar stresul de a-mi creste copilul a fost coplesitor. Mi-a luat ceva sa-mi recalibrez mintea, sa ma reconectez cu mine si sa-mi gasesc din nou sprijin. Exista un sentiment de urgenta si coplesire, dar necesita prezenta si atentia noastra deplina si avem mai multe sanse sa o gasim.

Cu practica, ne putem transforma viata prin mici modificari incrementale care ne pot indeparta viata de stresul cronic si anxietatea spre un mod de viata mai adaptabil si mai pasnic. In timp ce controlam lucrurile din lume, avem lucruri pe care trebuie sa le controlam. Exista multe moduri bazate pe corp de a reduce stresul si de a reduce corticosteroizii, cum ar fi reducerea cafeinei, alcoolului, zaharului si a carbohidratilor rafinati si de a obtine somn si exercitii fizice de calitate. Dar cei singuri nu te vor indeparta de anxietate. Trebuie sa abordati si ceea ce va trece prin minte.