De ce sa incepeti sa va planificati mesele

„Drumul spre iad este pavat cu intentii bune”.

Suntem cu totii familiarizati cu acest proverb vechi si noi toti am fost acolo si am facut asta. Ideile noastre sunt minunate, dar incapacitatea noastra de a ne organiza in mod corespunzator ne conduce pe o cale pe care nu ar trebui sa o calatorim.

Acest lucru este valabil pentru multe lucruri din viata, dar este valabil in special atunci cand ne gandim la dietele noastre.

Alimentatia sanatoasa si mancarea „buna” sunt concepte de care suntem mereu inconjurati. In reviste, pe panourile publicitare si atunci cand vizitam biroul medicilor, suntem fortati sa ne gandim la modul in care masuram pana la nivelul standardelor de viata sanatos, fie in ceea ce priveste greutatea, IMC-ul nostru, fie nivelul colesterolului, etc. Cand mergem la restaurante ne confruntam acum cu numarul de calorii si continutul de grasimi al alimentelor noastre, ceea ce ne face sa ne simtim rau in legatura cu alegerile pe care le facem.

In cele din urma, stim cu totii ca trebuie sa ne alimentam corpul corect pentru a ramane sanatosi si puternici. Mii de studii de-a lungul multor decenii ne-au aratat ca exista o legatura directa intre mancarea buna si scaderea riscului de boli de inima, accident vascular cerebral, cancer sau diabet. Fie ca suntem peste, sub, sau la o greutate „ideala”, cu totii avem nevoie de lucruri diferite fata de dietele noastre si de alimentele noastre. Un lucru consecvent de care putem beneficia toti este organizarea. Cand vine vorba de dietele noastre, inseamna ca avem timp sa cream un plan de masa variat si sanatos saptamanal.

Planificarea meselor poate fi flexibila si poate lua in considerare oricare dintre cerintele dietetice pe care le aveti. Indiferent daca incercati sa scapati in greutate, sa castigati muschi sau sa faceti fata unei intolerante dietetice, organizarea planului de masa va va ajuta sa va simtiti in controlul dietei si timpului acordat planificarii meselor.