15 Trucuri pentru fericire

De ce ar trebui sa acordam prioritate auto-ingrijirii? Ei bine, poate avea beneficii uriase pentru sanatatea noastra fizica. Raspunsul de relaxare care este declansat atunci cand facem lucrurile enumerate in acest articol actioneaza ca un comutator de oprire pentru lupta corpului sau raspunsul la zbor. In ceea ce priveste sanatatea mintala, ingrijirea de sine este vitala pentru gestionarea cu succes a depresiei si tulburarilor de anxietate. In cele din urma, ingrijirea de sine imbunatateste relatiile noastre cu cei din jurul nostru.

 

  • Incepe ziua cu un pahar cu apa
  • Creeaza un plan de hrana saptamanal
  • Incearca un curs nou
  • Ofera-ti 5 minute
  • Culca-te mai devreme
  • Fa un detox de la social media
  • Nu sari peste micul dejun
  • Ai grija de tine
  • Fa miscare
  • Ai grija de plante
  • Ai grija la postura
  • Scrie liste
  • Iesi cu prietenii tai
  • Ofera ajutor celor din jur
  • Invata sa spui nu

 

Intr-o lume in care incercam in mod constant sa-i multumim pe altii – fie pe seful nostru, familia, prietenii nostri si multi alti oameni din afara – Agnes Wainman a descris practica aceasta ca fiind „ceva care ne realimenteaza mai degraba decat sa ia de la noi”.