Exercitiile de slabit pot fi si distractive

Un lucru universal intre toti oamenii care sunt subtiri si sanatosi este faptul ca le place exercitiu. Acesta este o modalitate de a ramane in forma si, chiar daca folosesti retete de slabit eficiente este mai usor si cu un exercitiu perfect, regulat va ajuta pentru a va mentine greutatea sub control si sa va pastrati sanatatea dumneavoastra cardiovasculara. Problema pentru atat de multi oameni este ca ei nu au facut nici un exercitiu atat de mult timp. Alergatul cu banda dupa cativa ani de inactivitate poate fi o experienta si jumatate.

Rularea poate fi foarte dureroasa si impactul asupra picioarelor, genunchilor si gleznelor te pot lasa cu durere pentru zile. Pentru a inrautati lucrurile, daca ati castigat cateva kilograme in ultimii ani si sunteti in incercarea de a ajunge inapoi in forma, atunci greutatea in plus poate pune o presiune imensa pe genunchi si spate. De cele mai multe ori durerea este prea mare si se ajunge sa renunti dupa cateva zile.

Deci, care e solutia? Pur si simplu alegeti tipurile potrivite de exercitii. Ai nevoie sa gasesti exercitiul de slabit, care va arde o multime de calorii, care este distractiv si care nu va va da durere. Aveti un numar de optiuni, dar acestea sunt favoritele mele.

1. Inot. Ceea ce este deosebit de bine despre inot este faptul ca apa va absorbi o parte din greutatea ta. Toate actiunile sunt concentrate pe muschii si impactul asupra articulatiilor de obicei este practic inexistent. Inotul este incredibil de bun si pentru ca implica atat de multe grupuri de muschi si este foarte bine pentru arderea caloriilor. Pe langa faptul ca e distractiv si greu se simte ca este un “exercitiu”.

2. Canotaj canotaj in interior este ceva care a crescut in popularitate in ultimii ani. Canotajul este un exercitiu foarte exigent si cu aparate de interior putem reproduce miscarea din canotaj. Aceste masini sunt foarte bune, deoarece acestea ocupa foarte putin spatiu si va ofera un antrenament de intensitate mare – fara impact. De asemenea, ofera o mare varietate de intensitate si puteti obtine un antrenament cu 20 de minute de canotaj.

3. Ciclism montan. Ca un sport, ciclismul montan a crescut semnificativ. Spre deosebire de bicicleta intr-o sala de gimnastica sau cu bicicleta pe drum, acest lucru te duce in aer liber. Cu varietatea mare de peisaj in padure si alte parcuri pare foarte interesant. Confruntarea cu terenuri dificile si fiind in pustiu vei avea parte de “exercitiu”, chiar fara sa iti dai seama.