Advertorialul, un instrument ideal pentru promovarea online

Daca te invarti prin lumea asta a online-ului si mai ales a promovarii pe web vei observa ca un lucru este (si indraznesc sa spun ca va mai fi pentru multa vreme) la foarte mare cautare. Pentru ca in jurul lui se invarte totul. Exact! Vorbim de articol! Sau post sau advertorial sau review si probabil ca mai are si alte variante sub care il “identificam”.

De ce spun ca se invarte totul in jurul lui? Pentru ca el e motorul: el aduce oamenii pe site. Cu cat e mai bun, mai relevant si mai util el va aduce link-uri, acestea vor aduce mai intai autoritate in ochii motoarelor de cautare, care la randul lor vor trimite vizitatori (bineinteles ca si link-urile de care-am pomenit vor trimite la randul lor vizitatori), apoi suntem in faza a doua in care acelasi articol se pregateste sa faca urmatorul pas important pentru care este menit: sa realizeze conversia!

In functie de scopul site-ului, fiecare articol poate realiza conversii de un anumit tip. Poate doresti sa convertesti pur si simplu vizitatorii in cititori fideli. Poate vrei sa faci prin intermediul lui un call to action (sa se aboneze, sa comenteze, sa faca cate-n luna si in stele), sau poate doresti sa ii faci sa cumpere ceva (vorbesti in articol despre partile pozitive ale produsului respectiv, te folosesti de tehnici de marketing si alte procedee pana cand in final iti atingi scopul). Sau cel mai simplu: pur si simplu vrei sa transmiti un mesaj prin articolul tau, oricare ar fi acel mesaj.

Una peste alta, putem concluziona fara doar si poate ca fara a ne concentra cu adevarat pe articolele pe care le scriem pe site-urile noastre, nu putem realiza aproape nimic pe acest imens web. Tocmai din acest motiv sper ca articolul pe care l-am adaugat aici sa va faca sa va concentrati mai mult pe ceea ce livrati prin posturile de pe site-urile voastre.